Σχεδιασμός εταιρικής ιστοσελίδας από το μηδέν B2B επιχείρησης εμπορίου μανιταριών

Σχεδιασμός & δημιουργία ιστοσελίδας Manitou Fresh στη Θεσσαλονίκη

ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Η Manitou Fresh, παρότι διέθετε ποιοτικά φρέσκα προϊόντα, δεν είχε την ψηφιακή παρουσία που θα τη βοηθούσε να προβληθεί αποτελεσματικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιχείρηση αναζητούσε έναν τρόπο να ενισχύσει την εικόνα της και να ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με νέες αγορές, μέσα από μια σύγχρονη και λειτουργική ιστοσελίδα.
ΛΥΣΗ
Σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα από την αρχή, με απαλές χρωματικές επιλογές που αναδεικνύουν τον premium χαρακτήρα των προϊόντων. Δημιουργήσαμε ξεχωριστές σελίδες για κάθε κατηγορία και κωδικό μανιταριών, με περιεχόμενο που απαντά σε βασικά ερωτήματα πελατών χονδρικής και ενισχύει την παρουσία της Manitou Fresh αρκετά ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Η Manitou Fresh πλέον προβάλλει τα προϊόντα της σε διεθνές κοινό και καταγράφει σταθερή επισκεψιμότητα από επαγγελματίες του εμπορίου και της εστίασης. Σε συνδυασμό με τη στρατηγική email marketing που βρίσκεται σε εξέλιξη, αναμένουμε αύξηση των απευθείας αιτημάτων και νέων τηλεφωνικών επικοινωνιών, πέρα από αυτά της Google.
Η Manitou Fresh εισάγει και διανέμει φρέσκα μανιτάρια, συνεργαζόμενη παράλληλα με Έλληνες παραγωγούς. Προμηθεύει επαγγελματίες του χώρου της εστίασης όπως εστιατόρια, πιτσαρίες και ξενοδοχεία, καθώς και μεγάλες αγορές όπως αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Μασούτης, Lidl) αλλά και κεντρικές λαχαναγορές.

Σε κάθε ιστοσελίδα μας ενδιαφέρει ο επισκέπτης να καταλαβαίνει αμέσως ποιος είσαι, τι προσφέρεις και σε ποιον απευθύνεσαι, μέσα σε 3 δευτερόλεπτα. Ο τίτλος «Μανιτάρια Χονδρική» το πετυχαίνει αυτό, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι πρόκειται για B2B προϊόντα, ενώ παράλληλα βοηθά στην κατάταξη στη Google. 

Μελετήσαμε τη ροή του επισκέπτη και οργανώσαμε την αρχική σελίδα ώστε να προβάλλει με σειρά όσα τον ενδιαφέρουν περισσότερο: τα διαθέσιμα προϊόντα, το κοινό στο οποίο απευθύνονται, βασικά στοιχεία για την επιχείρηση και κατανοητά νούμερα όπως οι τόνοι διανομής. Παράλληλα, παρουσιάζουμε ενδεικτικά συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες όπως τα Lidl και ο Μασούτης, ενισχύοντας την αξιοπιστία της εταιρείας και δείχνοντας ότι πρόκειται για έναν προμηθευτή που ήδη εμπιστεύονται σημαντικοί παίκτες της αγοράς.
Για να αναδείξουμε το μέγεθος και την οργάνωση της Manitou Fresh, προχωρήσαμε σε λήψεις drone των εγκαταστάσεων από ψηλά. Στόχος μας ήταν η πρώτη εικόνα να αποπνέει σοβαρότητα και δυναμισμό. Συνεργαστήκαμε με επαγγελματίες drone operators και φωτογράφους, ώστε το υλικό που θα παραχθεί να αποτυπώνει με ακρίβεια την κλίμακα της επιχείρησης και να πείθει κάθε επισκέπτη ότι έχει απέναντί του έναν αξιόπιστο και οργανωμένο προμηθευτή στον χώρο των φρέσκων μανιταριών.
Φωτογράφιση επιχείρησης με drone για κατασκευή ιστοσελίδας
Φωτογράφιση για ιστοσελίδα με drone επιχείρησης χονδρικού εμπορίου μανιταριών 2
Φωτογράφιση για ιστοσελίδα με drone επιχείρησης χονδρικού εμπορίου μανιταριών 1
Επαγγελματική Φωτογράφιση Επιχείρησης για την κατασκευή Ιστοσελίδας1
Επαγγελματική Φωτογράφιση Επιχείρησης για την κατασκευή Ιστοσελίδας2
Τα προϊόντα δεν οργανώθηκαν μόνο σε βασικές κατηγορίες όπως φρέσκα ή συσκευασμένα μανιτάρια, αλλά και ανάλογα τη χρήση τους, ώστε κάθε επαγγελματίας να βρίσκει γρήγορα αυτό που τον αφορά. Οι τίτλοι και τα κείμενα της λίστας γράφτηκαν με βάση το πώς αναζητά ένας πραγματικός πελάτης μανιτάρια για την επιχείρησή του, αυξάνοντας τις πιθανότητες η ιστοσελίδα να εμφανιστεί σε στοχευμένες αναζητήσεις στην Google.
Προτού ξεκινήσει η κατασκευή της ιστοσελίδας Manitou οι ιδιοκτήτες μας εμπιστεύτηκαν μία πολύ σημαντική ευθηνή για το brand της επιχείρησης. Ο επανα σχεδιασμός λογότπου της Manitou. Αν δε γίνει σωστά, το brand κινδυνεύει να χάσει την αναγνωρισιμότητά του και να αποξενώσει το κοινό του.
top