Αν είσαι γιατρός και σκέφτεσαι την κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας, το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζεις τι πραγματικά να ζητήσεις από την εταιρεία που θα το αναλάβει. Θα σου δώσω παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλες.
Μια ιατρική ιστοσελίδα δεν είναι απλώς μια «βιτρίνα»! Είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να χτίσεις εμπιστοσύνη, να ενημερώσεις τους ασθενείς σου και να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.
Τα σημαντικότερα σημεία του άρθρου
- Η ιστοσελίδα πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη και να οδηγεί σε ραντεβού.
- Τα κείμενα απευθύνονται σε όσα ψάχνουν ασθενείς στη Google, όχι γιατροί.
- Χρειάζονται σαφείς πληροφορίες χωρίς δύσκολους ιατρικούς όρους.
- Χρησιμοποίησε επαγγελματικές, φωτεινές φωτογραφίες του ιατρείου.
- Δείξε χαμογελαστές δικές σου φωτογραφίες σε όλες τις σελίδες.
- Ζήτησε ξεχωριστές σελίδες για κάθε πάθηση ή υπηρεσία που καλύπτεις.
- Το κόστος ξεκινά από 1.300€ και προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες.
Γιατί χρειάζεσαι μια σωστή ιατρική ιστοσελίδα;
Η πρώτη εικόνα ενός ασθενής που σε βρήκε από αναζήτηση στη Google είναι η ιατρική ιστοσελίδα σου. Αν το site σου δεν είναι επαγγελματικό, γρήγορο και κατανοητό από τον απλό κόσμο, είναι πολύ πιθανό να χάνεις ραντεβού.

Δεν αρκεί μόνο να έχεις μια ιατρική ιστοσελίδα, αλλά πρέπει να είναι σχεδιασμένη με τρόπο που να απαντά στις απορίες και τις ανάγκες των ασθενών που την επισκέπτονται.
Τι πρέπει να περιέχει μια ιατρική ιστοσελίδα;

1. Αξιολογήσεις ασθενών
Οι κριτικές σου είναι το πιο ισχυρό εργαλείο εμπιστοσύνης. Ζήτα από την εταιρεία που θα φτιάξει το site σου να δημιουργήσει ξεχωριστή σελίδα «Αξιολογήσεις». Μπορείς να εμφανίζεις reviews – κριτικές από Google maps, Doctoranytime ή ακόμα μπορείς να έχεις και μια ενσωματωμένη φόρμα αξιολόγησης στην ιστοσελίδα σου.

Ένας νέος επισκέπτης νιώθει ασφάλεια όταν βλέπει πολλές κριτικές και το τι εμπειρία είχαν άλλοι ασθενείς μαζί σου.
2. Φωτογραφίες χώρου και γιατρού
Οι ασθενείς θέλουν να γνωρίζουν το χώρο πού θα έρθουν. Δείξε καθαρές, φωτεινές φωτογραφίες από τον χώρο, τον εξοπλισμό και την αίθουσα εξέτασης σου.
Το ίδιο σημαντικό είναι να φαίνεσαι και εσύ ο ιατρός. Επαγγελματικές, χαμογελαστές φωτογραφίες που δείχνουν προσιτότητα. Μία τάση που παρακολουθώ τελευταία στις ιατρικές ιστοσελίδες είναι φωτογραφίες ιατρών με πολύ σοβαρό ύφος. Ένας ασθενής μπορεί να αντιμετωπίζει ήδη μια σοβαρή κατάσταση. Είναι πιο πιθανό να εμπιστευτεί έναν χαμογελαστό ιατρό που θα δει σε μία ιστοσελίδα.
3. Σελίδες για κάθε υπηρεσία ή πάθηση
Μην περιορίζεσαι σε μια γενική σελίδα «Υπηρεσίες» ή «Παθήσεις». Ζήτα να σου δημιουργησουν ξεχωριστές σελίδες για τις παθήσεις ή τις θεραπείες που αναλαμβάνεις. Έτσι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εμφανίζονται στη Google οι δικές σου σελίδες όταν κάποιος αναζητά τις υπηρεσίες σου.
Στην αρχή κάθε σελίδας υπηρεσιών / παθήσεων πρέπει να υπάροχυν:
- Μια σύντομη, κατανοητή περιγραφή
- Τα πιο συχνά συμπτώματα (αν υπάρχουν)
- Τι επιλογές θεραπείας υπάρχουν διαθέσιμες
- Αν είναι δυνατο το κόστος θεραπείας
Οι περισσότεροι ασθενείς που αναζητόυν παθήσεις στο internet ψάχνουν στη Google ια συμπτώματα θεραπείες και κόστος. Αν απαντάς τα ερωτήματα αυτά στην αρχή των σελίδων παθήσεων είναι πιθανό να εμφανιστεί ψηλά ή ιστοσελίδα σου στα αποτελέσματα των αναζητήσεων αυτών.
4. Συχνές ερωτήσεις (FAQs)
Σκέψου τις ερωτήσεις που σου κάνουν καθημερινά οι ασθενείς: «Πονάει η διαδικασία;», «Πόσο διαρκεί η ανάρρωση;», «Καλύπτεται από τον ΕΟΠΥΥ;». Δώσε αυτές τις ερωτήσεις με τις απαντήσεις στην εταιρεία κατασκευής της ιστοσελίδας σου για να τις συμπεριελάβουν.
Έτσι ο επισκέπτης βρίσκει άμεσα αυτό που ψάχνει και η Google είναι πιο πιθανό να εμφανίσει τη δική σου απάντηση ψηλά στα αποτελέσματα.
5. Βιογραφικό και προσόντα
Δώσε μόνο έμφαση στα βασικά: ειδικότητα, σπουδές, εμπειρία, συνεργασίες με νοσοκομεία, κ.τ.λ. Κράτα το σύντομο και κατανοητό. Οι ασθενείς και οι επισκέπτες δε χρειάζεται να δουν πλήρες CV, αλλά θέλουν να δουν ξεκάθαρα την εμπειρία σου για να σε εμπιστευτούν.

6. Επικοινωνία και online ραντεβού
Η επικοινωνία πρέπει να είναι απλή. Ένα εμφανές τηλέφωνο ή μια καθαρή φόρμα επικοινωνίας.
Αν είναι εφικτό μπορείς να ζητήσεις από την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδας να σου υλοποιήσουν ένα απλό σύστημα όπου ο ασθενής μπορεί να κλείνει το ραντεβού του online.
Αν δεν υπάρχει budget για ένα ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικών ραντεβού, μια φόρμα με επιλογή «ενδεικτική ημερομηνία» είναι αρκετή.

7. Blog με άρθρα για ασθενείς
Ζήτα από αυτούς που θα υλοποιήσουν την ιατρική σου ιστοσελίδα να δώσουν τη δυνατότητα να δημοσιεύεις άρθρα. Είναι αρκετά απλό και δε θα σου κοστίσει.

Οι ασθενείς ψάχνουν καθημερινά για συμπτώματα, θεραπείες και απορίες.
- «Πώς να αναρρώσω μετά από χειρουργείο; 10 πρακτικές μέθοδοι»
- «Πότε χρειάζεται μαστογραφία; Όλες οι ενδείξεις».
Ένα blog με άρθρα που απαντούν σε τέτοιες αναζητήσεις βοηθάει τη σελίδα σου να βγαίνει ψηλά στη Google και να σε βρίσκουν νέοι ασθενείς.
Μικρές αλλά σιμαντικές λεπτομέρειες
Μερικά σημαντικά στοιχεία που αν υπάρχουν θα σου δώσουν μεγάλο προβάδισμα στις επισκέψεις από τη Google, μιας και οι περισσότερες ιατρικές ιστοσελίδες στην Ελληνική αγορά δε δίνουν καν βάση.
1. Προσθήκη του ιατρείου στο Google Maps
Καταχώρησε το ιατρείου σου στο Google Business Profile για να εμφανίζεται στους χάρτες και στις τοπικές αναζητήσεις. Είναι δωρεάν προβολή!
2. Ταχύτητα & κινητό
Το site πρέπει να φορτώνει γρήγορα και να φαίνεται σωστά σε κινητό. Πάνω από 70% των ασθενών θα μπουν από το κινητό τους. Επισήμανέ το στην εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας σου.
3. Αποφυγή σύνθετων ιατρικών όρων
Απέφυγε δύσκολους ιατρικούς όρους. Οι περισσότεροι ασθενείς ψάχνουν απλά π.χ. «πονάει η κοιλιά μου δεξιά τι είναι» και όχι ιατρικές ορολογίες.
Πόσο κοστίζει μια ιατρική ιστοσελίδα
Το κόστος εξαρτάται από το design και τις λειτουργίες. Μια σωστή ιατρική ιστοσελίδα στην Ελλάδα ξεκινάει συνήθως περίπου από τα 1.300€ και προσαρμόζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις (online ραντεβού, πολλές σελίδες παθήσεων, custom design).
Θα σε συμβούλευα να δώσεις μεγάλη προσοχή σε προσφορές που φαίνονται “πολύ καλές για να είναι αληθινές”. Όταν η τιμή είναι υπερβολικά χαμηλή συνήθως δε δίνεται η πρέπουσα σημασία στην κατασκευή της ιστοσελίδας χωρίς καθόλου έμφαση στην εμφάνισή της στη Google.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πόσο κοστίζει μία ιστοσελίδα διαβάστε τον αναλυτικό οδηγό μας εδώ:
Συμπεράσματα
Η κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας δε γίνεται απλώς για διακοσμητικούς σκοπούς ή διότι “όλοι οι ιατροί έχουν μία ιστοσελίδα”. Αποτελεί την πρώτη εντύπωση που θα σχηματιστεί ο ασθενής για εσένα.
Επένδυσε πολύ στην προβολή των κριτικών που έχεις λάβει, στις φωτογραφίες και στη σωστή δομή με περιεχόμενο που απαντά στις πραγματικές απορίες των ασθενών.
Έτσι η ιατρική ιστοσελίδα σου θα γίνει ένα εργαλείο που χτίζει εμπιστοσύνη και θα σου φέρνει νέα ραντεβού σε συχνή βάση από το διαδίκτυο.
Ενδιαφέρεσαι για την κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας;
Επικοινώνησε μαζί μας και εγώ μαζί με την ομάδα μου θα δούμε μαζί βήμα βήμα όλα τα σημαντικά στοιχεία που πρέπει να συμπεριελαμβάνει η ιστοσελίδα σου.
Συμπλήρωσε τη φόρμα παρακάτω ή τηλεφώνησέ μας!