Φιλική προς πελάτες κατασκευή ιστοσελίδας Β2B εμπορίου ξηρών καρπών στη Θεσσαλονίκη
Σχεδιασμός & δημιουργία ιστοσελίδας για το κατάστημα Dry Nuts Κουκουτζέλη Δήμητρα στη Θεσσαλονίκη
ΕΡΓΟ
Κατασκευή Ιστοσελίδας
BRAND
Dry Nuts Κουκουτζέλη Δήμητρα
ΑΓΟΡΑ
Χονδρικό Εμπόριο
ΠΕΡΙΟΧΗ
Θεσσαλονίκη
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
WordPress
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
2022
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Η εταιρεία Dry Nuts Κουκουτζέλη Δήμητρα ήρθε σε επαφή με την ομάδα της AimWeb, διότι ήθελε να προβάλει τις υπηρεσίες της στο internet. Η επιχείρηση διαθέτει πάνω από 200 κωδικούς πρϊόντων σε έντυπη μορφή που έστελνε στους πελάτες της. Έτσι ζήτησαν τη βοήθειά μας για να το αλλάξουν αυτό.
ΛΥΣΗ
Σε τέτοιες περιπτώσεις η κατασκευή μίας ιστοσελίδας είναι μονόδρομος. Φυσικά επειδή μιλάμε για προβολή προϊόντων προσθέσαμε εξειδικευμένους μηχανισμούς όπως αναζήτηση και κατηγοριοποίηση, οι οποίοι βοηθάνε τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη μέσα στο site. Όλα αυτά σε έναν εντυπωσιακό minimal σχεδιασμό ιστοσελίδας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Πλέον η επιχείρηση έχει μία online παρουσία για να προβάλει τα προϊόντα της με έναν φιλικό προς το χρήστη τρόπο, καθώς και ένα blog για να ανεβάζει άρθρα, ώστε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα ψηλά στην αναζήτηση της Google.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ DRY NUTS
Εξειδίκευση στο χονδρικό εμπόριο ξηρών καρπών
Η Dry Nuts Κουκουτζέλη Δήμητρα αποτελεί μία εταιρεία που ασχολείται με το χονδρικό & λιανικό εμπόριο από το 1950, τροφοδοτώντας ζαχαροπλαστεία, καφεκοπτεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Στόχος της, η ποιότητα και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Η ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ
Τα υλικά μιας μοναδικής ιστοσελίδα
Μετά από τις αρκετές συναντήσεις που είχαμε με τους ιδιοκτήτες καταλάβαμε πως θέλανε μία ιστοσελίδα η οποία θα αναδείκνυε τα προϊόντα τους στο μέγιστο. Έτσι συνειδητοποιήσαμε πως θα χρειαζόντουσαν νέες επαγγελματικές φωτογραφίες για τα προϊόντα τους. Παράλληλα καθίσαμε μαζί και είδαμε κείμενα τα οποία είναι πλούσια σε λέξεις κλειδιά άλλα συμφωνούν και με τις δραστηριότητες της επιχείρησης.
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η μετάβαση από την ιδέα στην ιστοσελίδα
Έχοντας στα χέρια μας πλέον τις ανάγκες του ιδιοκτήτη, καθώς και όλες τις απαραίτητες φωτογραφίες και κείμενα ξεκινάμε με τη σχεδίαση της ιστοσελίδας. Όπως με κάθε website έτσι και με το συγκεκριμένο ξεκινάμε με τη σχεδίαση της αρχικής σελίδας. Πέρα από όμορφη όμως θα πρέπει να είναι και εύχρηστη για τον επισκέπτη. Με αυτά στο νου μας σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε όλες τις σελίδες του site.
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Από τον έγχαρτο στο ψηφιακό
Η μετάβαση από ένα χάρτινο κατάλογο σε μια εντελώς ψηφιακή λύση έφερε πολλά οφέλη. Οι ιδιοκτήτες μπορούν πλέον με την αποστολή ενός συνδέσμου να προβάλουν τα προϊόντα τους σε ήδη υπάρχοντες πελάτες, ή σε νέους που θα βρουν την ιστοσελίδα μέσα από τις μηχανές αναζήτησης (Google).
ΙΣΧΥΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Αναζήτηση από την οπτική του χρήστη
Μια ισχυρή (αλλά εύκολη στη χρήση) εμπειρία αναζήτησης προϊόντων επιτρέπει στους πελάτες να βρίσκουν αυτό που αναζητούν, μέσα από 9 κατηγορίες και 50 tags προϊόντων με λίγα μόνο κλικ. Με τη χρήση των tags οι πελάτες μπορούν να εντοπίσουν το προϊόν που επιθυμούν ανάλογα με τη χρήση του, αλλά παράλληλα βοηθάνε και στην προώθηση της ιστοσελίδας στην αναζητηση της Google (SEO).
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Επιπλέον προσθήκες για μοναδικό αποτέλεσμα
Μία ιστοσελίδα δεν είναι τίποτα αν δεν μπορεί να τη βρει ο κόσμος. Έτσι πέρα από την κατασκευή ιστοσελίδας προτείναμε στους ιδιοκτήτες να δημιουργήσουν και ένα blog όπου θα ανεβαίνουν άρθρα σχετικά με το αντικείμενό τους. Με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά βρέθηκαν ψηλά στην Google (SEO). Παράλληλα αναλάβαμε και τη δημιουργία μερικών προωθητικών βίντεο για τα social media – πάλι με τις σωστές λέξεις κλειδιά.