Σχεδιασμός 2 minimal λογότυπων εργαστηρίου ωρίμασης μπανάνας στη λαχαναγορά Θεσσαλονίκης

Δημιουργία 2 minimal λογότυπων για την επιχείρηση Giannitsos Ripening & Fruit Trade στη Θεσσαλονίκη
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Μαζί με τους ιδιοκτήτες της Giannitsos συζητήσαμε για ένα πρόβλημα που τους απασχολούσε καιρό. Μιας και η επιχείρηση πέρασε στην επόμενη γενιά, τα κορίτσια ήθελαν να κάνουν μερικές ριζικές αλλαγές στο brand τους και κατα συνέπεια στο λογότυπο. Έτσι πέρα από το σχεδιασμό ιστοσελίδας που αναλάβαμε μας ζητήθηκε να εκμοντερνίσουμε το λογότυπο της εταιρείας.
ΛΥΣΗ
Παραμένοντας στην ίδια φιλοσοφία με το design της ιστοσελίδας, θέλαμε να δώσουμε έναν minimal σχεδιασμό στο λογότυπο. Βέβαια όπως πάντα, εμείς σχεδιάσαμε 2 λογότυπα για τους ιδιοκτήτες, ώστε να επιλέξουν ένα. Που να φανταζόμασταν πως θα επέλεγαν να κρατήσουν και τα 2.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Ο σχεδιασμός λογότυπου πρέπει να έχει 3 χαρακτηριστικά πέρα από το να είναι όμορφο. Ένα λογότυπο πρέπει να είναι απλό και κατανοητό, να είναι αξιομνημόνευτο και φυσικά το όνομα που αντιπροσωπεύει να είναι εύηχο. Τα λογότυπα μας πληρούν και τις 3 αυτές προϋποθέσεις.

Η εταιρεία Giannitsos Ripening & Fruit Trade δραστηριοποιείτε στο χώρο της ωρίμανσης μπανανών και στο χονδρικό εμπόριο φρούτων. Διαθέτουν ένα κτίριο για την ωρίμανση στο Βαθύλακκο Θεσσαλονίκης και ένα κατάστημα στην Κεντρική Λαχαναγορά Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ).

Ένας νέος σχεδιασμός λογότυπου από ένα πιο παλιό είναι μία αρκετά σύνθετη διαδικασία. Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας μας έδειξαν το παλιό τους λογότυπο το οποίο κατά τη δική μας γνώμη είχε μερικά πολύ όμορφα χαρακτηριστικά για την εποχή του. Έτσι εμπνευσμένοι από τον παλιό σχεδιασμό λογότυπου, αφαιρέσαμε τα περιττά και το λογότυπο αναδείχτηκε. Δείτε παρακάτω την αλλαγή

σχεδιασμός λογότυπου newσχεδιασμός λογότυπου old
ΣΥΡΕ
Η ιδέα ήταν να ενσωματώσουμε στοιχεία από τον παλιό σχεδιασμό λογότυπου στο σχεδιασμό των νέων. Ο λόγος που θέλαμε να γίνει αυτό ήταν διότι η εταιρεία βρίσκεται αρκετά χρόνια στο χώρο και οι πελάτες της την αναγνωρίζουν με ένα λογότυπο. Θέλαμε λοιπόν το brand της εταιρείας να περιείχε στο λογότυπό της στοιχεία που θα θύμιζαν το παλιό, για να είναι αναγνωρίσιμο.

Ο δεύτερος σχεδιασμός λογότυπου ξεκίνησε έχοντας υπόψιν μας τον κανόνα της απλοποίησης. Θέλαμε ένα λογότυπο το οποίο να αποτελείτε από την ονομασία μονό, έχοντας ένα μικρό γραφιστικό μπανάνας, ώστε να αντιπροσωπεύει τις δραστηριότητες της επιχείρησης.